Sunday, June 22, 2008

眾所周知的毛病

肚疴.
從前是不為人知,後來尷尬都沒有就先自爆.
不過,又有誰知道真正原因?
可以是地方冷,穿不夠
可以是食物一冷又一熱
可以是調味過酸過辣刺激
可以是食物不新鮮
可以是未有所出加食太飽
更可以是看見食物感覺不良所致!
若你看見我神色有異,突然離開...向所有等候過我用廁時間的人致歉.

曾經進過醫院檢查過,腸道有點敏感.
曾多次想過自己會得什麼什麼.
我是食得頗多的人,身形還是老樣子跟這毛病有關係.而我的大頭腦也要很多營養呀!
結論是:直腸直肚,是人如其身或身如其人?

1 comment:

Anonymous said...

我都係等你的其中一人bor!
haha...明o既, 身體問題都唔係你控制到,
不過唔好放棄增肥呀~ 加油!!